پــ نـــ پــــ سری جدید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

تولده دوستم 17 فروردینه. اس دادم گفتم: تولدت مبارک...! میگه مرسی ممنون لطف کردی و هزار تا تعارف دیگه. بعد میگه: مگه امروز 17 امه؟! میگم: پـَـ نـَـ پـَـ 19 مه گفتم یکم دوره هم بخندیم هیجان زده بشی.


ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ تو خونه شستم. اومدم فقط اتو بزنم


با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه اقا عابر بانک سالمه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم


مامانم چایی آورده. میگه: قندم بیارم؟ پـَـ نـَـ پـَـ نیاریا پرو میشه فقط از دور نشونش بده


یه کف گرگی زدم تو صورتش. میگه: خواستی عصبانیتتو روم خالی کنی؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ خاستم بگم آی لاو یو


تو سفر وسط راه مجبور شدم برم wc , تنها جایی که پیدا کردیم یه اورژانس بین راهی بود بعد از اینکه کارم تموم شد، دکتر اونجا گفت داری میری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میمونم اینجا ببینم کی امداد میخواد برم کمکش


یه بار بایک نفر دعوام شده بود بهم گفت: می خواهی من را بزنی. بهش گفتم پـَـ نـَـ پـَـ می خواهم بوست کنم


از مهمونی برگشتیم. می بینم درای ماشین بازه. یکی می گه: وای یعنی دزد زده به ماشینت؟ پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم بچه باهوشیه، خواسته قبل از سوار شدنمون تهویه هوا بکنه، دراشو باز گذاشته


پسر داییم رفته بود سوپری محلشون کشک بخره مغازه شلوغ بود . از پشتِ همه بلند میگه آقا کشک دارین؟! یارو میگه: کیلویی؟؟ جواب میاد پـَـ نـَـ پـَـ متری!!! جمعیت میزنن زیر خنده فروشنده هم گفته بود برو بیرون اگه باباتو نمیشناختم با لگد مینداختمت بیرون


امروز میدون انقلاب بودم. سوار تاکسی سید خندان شدم. دیدم رو شیشه جلوش زده کرایه 900 تومن. منم سریع یه هزاری دادم به راننده. راننده برگشت گفت: یه نفر؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یه نفر و یه انگشت





:: موضوعات مرتبط: sms , پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Mohammad
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی